سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
شهید سید رحیم سجادی
شهدا

http://upload7.ir/images/28934242437191860530.jpg



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت18:31---3 تير 1392
سلام
من خیلی وقته دنبال ی کسی میگردم ک بتونه عکسایی رو برام ویرایش کنه
این ایمیلمه منتظرتون هستم
dashtokgreen@yahoo.com


طه
ساعت13:54---26 فروردين 1392
سلام خدا قوت
از اشنايي با وبتون خوشحالم
چشمانم در انتظار حضور گرمتان به در نماند . زود بياييد .


طلايه داران بصيرت
ساعت13:53---26 فروردين 1392
سلام .
جشنواره وبلاگ نويسي طلايه داران بصيرت منتظر حضور گرم شماست .
شاد و تندرست باشيد و رهرو راه شهيدان گلگون كفن ايران اسلامي


غریب غرب
ساعت20:56---25 فروردين 1392
سلام و خدا قوت به شما دوست عزیز
ممنون و خوشحال شدیم که به ما سر زدید
وبلاگ خوبی دارید
طرح های زیبایی هم زدید. خدا خیرتون بده.
ان شاالله که برقرار و سرفراز بمانید.
یا علی مدد/ صلوات


آویسا(تنهایی همزاد منه)ایران بیست
ساعت21:16---24 فروردين 1392
عزیزم وبتو دیدم.موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 21:3 :: نويسنده : ابراهیمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ از طرف یک دانش اموز طراحی شده از اراک من رشته تحصیلی تصویر سازی کامپیوتر عکس هایی موجود در وبلاگ هم خودم طراحی کردم . نظر یادتون نره ممنونم.....
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانش اموز بسیجی هنرستان ساعی و آدرس conservatory.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 2138
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1